Klantenservice

Winkeladvies

Heb je tijdens het shoppen een vraag over een product, aarzel dan niet contact met ons op te nemen. Het beste stuur je deze vraag in per mail of gebruik je de chatfunctie links in je browser.
e-mail

Bestellingvragen

Mocht je een vraag hebben over je bestelling of betaling, dan kun je het beste een e-mail sturen naar onze backoffice. Onze medewerkers laten snel van zich horen. Je kunt ook met ons chatten via de knop links in je scherm.
e-mail

Ondeugdelijk product

Wij dragen de grootste zorg om te voorkomen dat jij een product van ons ontvangt wat ondeugdelijk is. Helaas zou het toch eens voor kunnen komen dat een artikel bijvoorbeeld niet compleet, beschadigd of kapot ontvangen wordt. In zo’n geval vragen wij je contact met ons op te nemen per e-mail. We overleggen dan even wat er mis is en op welke wijze wij jou het beste schadevrij kunnen stellen.
e-mail

Retourneren

We gaan er natuurlijk van uit dat je goed hebt nagedacht voordat je je bestelling deed, maar ook jou kan overkomen dat je toch niet tevreden bent met wat je krijgt. Gelukkig doen wij niet moeilijk over bedenktijd en geven je 14 dagen vanaf ontvangst de kans om af te zien van je koop. Laat ons dit wel even weten door het retourformulier te gebruiken. Na insturen van het retourformulier kun je ons het product in zijn originele verpakking en zonder gebroken verzegeling terugsturen naar ons. Wij doen er alles aan om te zorgen dat je van ons een kwalitatief product ontvangt. Daarom willen we wel afspreken dat je bij een retournering zelf de zending betaald en dan zullen wij de gehele aankoopsom binnen een week na ontvangst aan je voldoen. Let wel op dat een aangebroken verbruiksproduct kan betekenen dat niet de gehele aankoopsom terugbetaald wordt.
retourformulier